E 7:00. Tocurile mi se izbesc de asfalt deranjând mai tare haosul din mintea mea. Se pare că noiembrie a venit măturând nu doar toate frunzele de pe alei, ci și ideile mele. Nu am nicio idee pentru campania de branding a atelierului de creație și recondiționare de genți. Bine… am un logo exagerat de simplist. Cum îl fac eu să iasă în evidență? Reclama în câteva luni se uită. Îmi mai trebuie ceva persistent. Ceva care să-l facă pe un trecător care n-a mai auzit niciodată numele firmei să intre! Hmmm…. Brusc privirea îmi e luată de un verde puternic ce se revarsă dintr-o cruce de farmacie. Ba chiar e și animată: clasica emblemă cu șarpele încolăcit în jurul cupei Higiei se dizolvă și lasă loc numelui farmaciei, apoi acesta dispare și apar două cruci mai mici, apoi ora, apoi temperatura. Gata: tehnologia LED premium e răspunsul!
*
Restul dimineții: ce am descoperit despre tehnologia LED premium
7:30. Ajung la birou. Sunt printre primii, ca de obicei. Îmi iau o cafea cu lapte și mă așez la birou. Pornesc laptopul și încep să fac niște research. Oare cum ar arăta un panou LED plasat orizontal? Sau mai bine să merg pe un afișaj vertical? Hmmm! Îmi prind părul cu un creion. Fac mereu asta când vreau să mă concentrez, din cauza asta colegii mă numesc Lisabona, după inspectoarea care a schimbat banda din La casa de papel. Pe mine nu mă deranjează, ba chiar îmi place personajul. Intru pe net și tastez „tehnologia LED premium”. Îmi scot carnețelul pentru notat idei.
*
8:20. Cafeaua s-a răcit. Nu-i nimic, o beau și așa în timp ce-mi revizuiesc notițele. M-am oprit la M-am oprit la site-ul celor de la SmarSoft, producător de soluții de afișare cu LED-uri încă din 2006. Am făcut asta deoarece mi se pare că au fix ce-mi trebuie. Deci… iată ce am notat:
OK! Cred că e suficient. Mai trebuie să pun totul într-un PowerPoint și sunt gata de ședință!
*
Ideea mea genială
11:20. Mă îndrept către sala de ședință zâmbind. Ideea asta cu panourile LED e puțin neconvențională pentru o campanie de branding. Însă vom avea un mare plus după ce vom realiza asta. Ajung în sală și-l găsesc pe Vali deja instalat, el se ocupă de partea de creare promo.
– Bună! Am ajuns primii?
-Da, ia un loc. Ai de unde alege! Și scoate-ți creionul din păr, iar vrei să spună șeful că nu suntem la școală?
-Oh, am și uitat de el!
-Am văzut! Ai stat numai cu ochii-n laptop. Ai găsit ceva pentru campania de creare a brandului?
-Mda! Ia spune-mi, ce observi dimineața când vii la birou?
-Mașini, oameni zgribuliți, copaci cheliți și frunze pe jos.
-Și altceva?
-Hmm… lumini. Multe lumini. Zici că s-a umplut lumea de firme luminoase și alta nu! Dar unele-s tare reușite. Am văzut una cu NON STOP la un magazin tare faină. Cu o lumină puternică, o animație interesantă, un font fain… Ah și ai văzut totemul de lângă parcarea de lângă birou? Și el pare chiar calitativ.
-Eh, uite ideea mea are legătură cu tehnologia LED. De fapt, cu tehnologia LED premium. Mă gândesc la ceva diferit pentru marcajele atelierelor. Bannerele și panourile clasice se degradează în timp din cauza condițiilor meteo, ai văzut și tu nume de firme cu litere șterse total sau parțial. Nici un afișaj din acela cu litere în exterior nu prea merge – și acelea mai cad. Cred că cel mai potrivit mod ar fi un afișaj LED, dar unul calitativ. Va fi o formă diferită de afișaj față de atelierele și magazinele clasice de același tip și, în plus, va capta atenția. De asta chiar am nevoie, se încăpățânează să folosească un logo mult prea simplist. Nu vor să audă de altă variantă. Trebuie să-i scot cumva în evidență. Cum ți se pare ideea?
-Mi se pare o idee genială!
-Oh, da! Le putem chiar personaliza geanta aia din logo mă gândesc. S-o facem să-și schimbe culoarea măcar! Că până la urmă doar asta au: un desen simplu cu o geantă!
-Zici că-i un desen de copil!
-Chiar e, din câte am înțeles. Știi doar, italienii sunt tare familiști!
Cum a fost apreciată ideea?
Treptat, toți colegii și-au făcut apariția. Șeful a sosit ultimul. Are obiceiul ăsta, vrea ca toți să ne alegem locurile și să terminăm cu forfota. Toți au niște expresii grave pe fețe, chiar și șeful. Doar eu par zen și totuși îmi plimb creionul printre degete. Știam eu de ce l-am păstrat! Mereu fac asta când am de susținut ceva mai diferit… și să folosești un afișaj LED pentru un atelier de creație și recondiționare de genți al unor italieni poate fi puțin deplasat. Însă după tot research-ul făcut știu sigur că mă pot baza pe tehnologia LED premium a celor de la SmarSoft.
30 de minute mai târziu, ies din sala de ședințe cu un zâmbet larg pe buze. Tuturor le-a plăcut ideea mea out of the box. Până la urmă de ce să nu folosim afișajul cu LED și în cazul magazinelor ceva mai selecte? Această tehnologie a evoluat suficient încât să poată fi folosită și pentru clienții exclusiviști. E ceva inedit și-n plus de-aici, cerul e limita! Și, cine știe, acesta e doar începutul!
Articol scris pentru SuperBlog.
5 Comments
La rapiditatea cu care tehnologia evoluează, e clar că cerul e limita!
Vom trăi și vom vedea!
Succes! După mine, articolul e super!
Așa este! Mulțumesc, draga mea ❤️
Foarte frumos articolul tău și o idee genială. L-ai construit interesant și ai scos în evidență utilitatea acestor reclame luminoase, indiferent de afacere.
Mulțumesc, Otilia ❤️