Numele ei e Hybrid. CR-V Hybrid, mai exact. Face parte din marea familie Honda, renumită pentru valorile sale: mobilitate, confort și pasiune pentru competiție. M-am îndrăgostit de ea la prima vedere și nu neapărat datorită pedigriului. Bine, are și acesta rolul său! Însă în cazul acesta a fost mai mult de-atât. În clipa în care colegii mi-au spus că putem testa noua Honda CR-V Hybrid, recunosc, nu am fost foarte entuziasmată. Văzusem deja destule „hibride”, dar mă înșelam amarnic comparând tehnologia Honda Hybrid cu ceea ce experimentasem eu până atunci. Mașinile, la fel ca iubiții și pantofii, nu se compară – fiecare te atrage în alt fel, îți stârnește alt gen de pasiune. Mașina aceasta avea să-mi răvășească viața însă nu aveam de unde ști asta atunci. Dar, mai bine să vă spun toată povestea mea și-a CR-V-ului meu.
Povestea noastră: cum am făcut cunoștință cu noua Honda CR-V Hybrid?
Am mers la pista de încercări mai mult obligată. Însă de cum am văzut-o mi s-a aprins un beculeț. Silueta mașinii îmi era cunoscută, dar în același timp avea un suflu nou. Liniile erau mai definite, mai aerodinamice. Capota mi s-a părut de-a dreptul sculpturală. Am atins-o și, exact cum mă așteptam, fluiditatea caroseriei se simțea într-un mod plăcut.
-Pentru început, Diana, vei sta în dreapta mea. O să-ți povestesc câte ceva despre frumusețea asta. Apoi, dacă vrei, poți da și tu o tură.
Nea Puiu, unul din piloți își făcuse apariția în spatele meu. Mi-a deschis ușa, iar eu am urcat fascinată. Interiorul era la fel de uimitor: design elegant, afișaj modern și, evident, un head-up display plasat inteligent era deja inclus. Condusă de Nea Puiu, mașina parcă plutea. Eu priveam fascinată cum bateria se reîncărca la fiecare frânare. Parcă eram într-un vis tehnologizat!
Apoi a venit și rândul meu să conduc, sub atenta supraveghere a lui Nea Puiu căci stilul meu de șofat nu putea fi asemănat cu nimic. Era dezastruos. Însă CR-V-ul hibrid pus la dispoziție de Honda România avea să mă surprindă plăcut. Conduceam la fel de lejer precum Nea Puiu care, între timp, îmi povestea cum tehnologia i-MMD facilitat toată această experiență de condus total diferită pentru mine. Practic, acesta era „vinovat” de livrarea puterii optime prin comutarea automată între modurile de condus: Engine Drive, Hybrid Drive și Electric Drive.
-WOW! (asta e tot ce-am putut spune la final)
-Nu înțeleg ce ai cu hibridele! Sunt mai ecologice, mai fiabile din punct de vedere al consumului, dar și economic. Iar CR-V-ul ăsta le dă clasă, sincer!
Eu și CR-V-ul meu în ziua de azi
Vorbele lui Nea Puiu mi-au rămas întipărite, de parcă-aș fi fost un puști îndrăgostit cerându-i sfaturi unei persoane mai experimentate. În acea perioadă îmi căutam o mașină, dar nu luasem în calcul și varianta unui vehicul hibrid. Conservatorism stupid și inutil? Probabil asta a fost. Însă acea zi mi-a dovedit că mă înșelam amarnic. Cum am ajuns acasă, am început să răscolesc internetul în căutare de oferte Honda și nu mi-a luat mult până să-mi găsesc propriul CR-V Hybrid. Alb, elegant, impunător – precum cel pe care îl testasem. În plus, e spațios și confortabil căci nu știm când ni se va mări familia!
De ce o iubesc?
Ce-mi place cel mai mult la ea, totuși, e ușurința cu care s-a adaptat stilului meu de viață. Merg cu ea la muncă, apoi seara îi umplu portbagajul (care se deschide singur, apropo) de cumpărături de la supermarket. Merg cu ea la sală, sfidând aglomerația urbană. Am mers cu ea chiar și la țară, pe ulița pietruită pe care cândva alergam desculță. (Și ce mândră a fost mamaie când a coborât din așa mașină faină în fața bisericii!) Ne-am plimbat și noaptea, iar sistemul ei de iluminare în curbă (ACL) mi-a fost de mare ajutor.
De fapt, niciodată nu m-a dezamăgit. Așa cum mi-a spus Nea Puiu, Honda CR-V Hybrid se adaptează singură condițiilor de mers. Și-a mai avut dreptate cu ceva: mașina asta e extrem de fiabilă! Nu doar că e ideală atunci când trebuie să conduci în zone extrem de aglomerate datorită optimizării consumului de carburant, dar și întreținerea ei e mult mai ușoară. Sunt o corporatistă ocupată: știu când încep munca, nu știu când o termin. Mi-ar fi imposibil să-mi strecor în agendă și vizite regulate la service! Iar dimineața când sunt contra-cronometru și mai trebuie să iau în piept și aglomerația, ultimul lucru la care vreau să mă gândesc e consumul de carburant!
Dacă tot am menționat de diminețile mele și aglomerația lor, cred că ar merita să mai poposesc un pic asupra lor. Traficul între Pitești și micul Detroit numit Mioveni e o junglă. Toată lumea se grăbește să ajungă la timp la locul lor de muncă într-una din fabricile mai mici sau mai mari din jur. Astfel că mașinile nu se aranjează frumos, precum mărgelele pe ață, pe șosea. Ele sunt risipite. Ba chiar, cu puțin noroc, pe raza comunei Mărăcineni o căruță îți poate tăia calea. E un haos cumplit și jumătate! Nu e greu de imaginat frecvența cu care au loc accidente pe acest drum. Însă sistemul Honda SENSING e capabil să frâneze în caz de coliziune, să mențină cruise controul-ul și să prevină părăsirea benzii de circulație! Practic, mașina mea are grijă de mine! Cum să nu o iubesc?
Honda CR-V Hybrid e preferata familiei
Însă pasiunea pentru această mașină nu se oprește doar la mine. Honda CR-V Hybrid și-a câștigat rapid titlul de „preferata familiei”. Eu m-am îndrăgostit repede de ea, dar pe soțul meu la cucerit instant. Nu i-au trebuit prea mult detalii despre performanțele ei. Nici nu a așteptat să vadă cum îmi ușurează ea viața. Pur și simplu dragostea dintre ei a apărut de niciunde cu 1000 km/h, a frânat brusc și l-a lovit în față.
Noi nu ne certăm pe telecomandă, ne certăm pe cine va conduce CR-V-ul atunci când avem de făcut un drum împreună (în rest îmi aparține!!!). Bine, nu ajungem niciodată la certuri mari. Suntem doi adulți raționali, așa că rezolvăm asta cât mai matur cu putință: dăm cu banul.
Mașina asta s-a instalat precum un virus în mințile noastre și ne dirijează toate gândurile și, mai ales, dorurile de ducă. La câte calități v-am zis deja că are, e lesne de înțeles!
Cum suntem doi călători pasionați, ne-am planificat deja prima noastră călătorie împreună cu Honda CR-V Hybrid. Pentru că ne place să împărțim bucuria, nu vom merge singuri. Îi vom lua cu noi și pe nașii noștri care deja sunt extrem de curioși în legătură cu mașina aceasta ce ne-a vrăjit. Dar, până atunci, i-am promis lui Nea Puiu că-l las să dea o tură de oraș cu mașina. Asta drept răsplată pentru că ne-a făcut „lipeala”, cum se spune!
Articol pentru SuperBlog.
11 Comments
Ha, ha, ha! Dacă aș fi în căutarea unei mașini aș ști ce să cumpăr!
În concluzie, super articolul!
Câte probe mai sunt!?
Mulțumesc 🙂 mai sunt două probe, le am scrise, dar sunt cu parolă. Mâine eliberez unul, iar pe celălalt sâmbătă și… gata 🙂
Succes! Baftă! Sper să fii în frunte! Eu sunt mândră de tot ce ai făcut!
Mulțumesc, din nou 🙂
Frumos!
Frumoasă și analogia cu „iubiții și pantofii”.
Mi-a plăcut mult articolul per total. A fost fun de citit și ușor de imaginat, dar hai măi… Cum să-i faci așa ceva soțului tău?
Sărăcuțul, la 1000 km/h lovit frontal, oh…
Frumos, ți-am zis, FUN, FUN, FUN!
Acum, Honda e MARCĂ, nu se poate spune altceva, e viziune și stil, eleganță și eficiență. Japonezii, germanii orientului, nu?
Iar tu, pftiu, de nu ești get beget japoneză!
Te-am și văzut certându-te cu săracul om, care îndrăgostit se uita cu deznădejde la tine că deh, vrei să-i răpești iubirea…
Mi-a plăcut mult. În plus, informațiile pe care le-ai presărat strategic (să ne intre în cap), de-a lungul articolului sunt foarte utile în eventualitatea achiziționării bijuteriei CR-V HYBRID.
Felicitări pentru articol și mult succes în SB, Diana!
Mulțumesc, Alex 🙂
Foarte frumos si atractiv ai construit acest articol despre o masina super! 🙂
Mulțumesc, Otilia 🙂
Am mers cu o mașină hibrid o singura data și ceea ce m-a impresionat a fost cât de silentioasa putea fi.
Oh daaa 🙂 Eu am mers cu mai multe datorită job-ului meu și unui eveniment pe care a trebuit să îl organizez 🙂